Friday, September 28, 2007

and it's all spinning around

all in my head....toata lumea asta scrisa in celulele mele, toti atomii ocncentrati intr-un spatiu atat de mic...toate drumurile si posibilitatile...si...doar atat. i tried to be good i just....nu gasesc finalurile frazelor nimic bun, nimic din ce as putea sa spun si safie bine, nimic cimplet numai bucatii, fasii , litere aruncate alandala in graba de a nu scapa nimic....nimic din ce mi-ar face bine sau mi-ar trebui acum.

toata lumea asta as apuca-o intr-o mana...si parca nimic nu e in proportie egala iluzie si realitate asa ca mine. in fiecare e mai mult sau mai putin..si fiecare musca din ce-i lipseste pana ramai o foaie roase de soareic fara forma fara dleimitari fara prejudecati si principii esti un om liber, ata de liber incat nu stii ce sa faci, Trebuie sa faci si asta te darama.

V-am dat sufletul, lasati-mi numele

No comments: