Thursday, August 10, 2006

3 in 1


din ciclul intamplari din gradina mea

de o ora ma chinui sa fierb o cana de apa si sa imi fac un 3 in 1 si ma iau de alte trebi si da in clocot o opresc, iar uit de ea, ma duc, dau drumu la aragaz din nou, iar uit de ea, iar da in clocot......si uite asa intre doua aduceri aminte si un dat in clocot o tin pana se evapora toata apa si nu mai vad nici un 3 in 1, nici macar 2, sau 1.m-am aburit cu atatia vapori de la toate ibricele cu apa uitate pe foc, bucataria mea e sauna, de fapt eu sunt turist in casa mea, in cearceafurile mele, pana si in toalele astea, mi-au dat si buletin acuma astept sa fac 18 ani si sa imi iau credit pe viata....sau viata pe credit
"multumesc pentru cazare.scuzati deranjul.""
"nu-i nimic.mai poftiti!"
"nu, mersi.stau afara."
"vin si eu."
"nu, tu ramai acolo."

And I wished for things that I don’t need
And what I chased won’t set me free
And I get scared but I’m not crawlin’ on my knees

We’re taught to lead the life you choose
You know your love’s run out on you
And you can’t see when all your dreams aren’t coming true
(Goo Goo Dolls-Sympathy)

No comments: