Wednesday, August 09, 2006

vara de contrabanda


Pentru ca tot ce e bun ori e ilegal ori e imoral ori ingrasa mi-am vandut vara pe un ice-tea si doua frappe-uri."Reci si cu multa frisca te rog".vara infidela, i-am promis ca o iau de nevasta cu acte in regula daca triseaza de data asta si sta mai mult.mi-a zis "trombon" si mi-a tras clapa ca de obicei din fata altarului, zuza, si acum o caut prin vecini. mi-a lasat cateva bilete de tren da numa' pentru dus ce sa fac eu cu ele?ma tot duc, da nu mai apuc sa ma intorc, raman prin gari, astept trenuri si ajung unde nu ma asteptam.si cu intarziere.

Io i-am zis rece asta mi-a adus ceai caldut, ce naiba nu mai intelege nimeni nimic?acuma ce sa fac nu il mai dau inapoi scrie clar"obiectele vandute nu se returneaza".mai asta nu imi aduce niciodata exact ceea ce cer si imi si spune ca in subconstient nu imi doream ce am cerut ci exact ceea ce mi-a dat, de fapt e mai mult un compromis, e bun pentru gat ceaiu' asta, daca era prea rece raguseam si dadeam vina pe el, si crede ca asa s-a spalat pe maini, eu i-am zis ca nu-mi pasa bai daca racesc, o fac pe barba mea, oricum umblu cu pastile in buzunar, sunt intodeauna asigurata, el s-a facut ca nu aude si asteapta sa vin din nou sa vand vara, si la anu', da eu m-am invatat, de acum incolo nu mai cer decat apa plata cu lamaie, sa vedem ce mai zice de data asta, nici nu ingrasa, nici nu raceste, da nici nu-i las bacsis, la cum m-a servit pana acum, si poate se invata minte, da s-ar putea sa schimb eu chelneru' si atunci sa nu vina la mine si sa-mi spuna ca a dat faliment ca asta' e deja a doua vara vanduta mai ieftin decat ar trebui.

But if my life is for rent and I don't learn to buy
Well I deserve nothing more than I get
Cos nothing I have is truly mine
(Dido-Life for rent)

No comments: