Friday, November 17, 2006

paranoid eyes-insomnia


visez enorm, colorat in dementa

ochiul meu rosu in palma ta stanga si la schimb pe Lili care isi face de cap cand sting lumina cu aceeasi nervozitate si frica musca din mine partea ei, copil nebun ce-mi mesteca somnul ore la rand si nici macar nu pot sa o apuc sa-i spun sa plece, se zbate acolo incontinuu pana cand si ochiul verde devine tot rosu

alerg si alerg si incerc sa scap
alerg si alerg si totul se intampla doar in cap

pe Lili o dau uneori pe o pastila miiica singura mea certitudine ca ea nu o sa vina inapoi in noapte asta si maine n-am sa ma tarasc cu frica ei in sange.singurul meu regret e ca fara Lili n-am visat niciodata nimic.sau nu-mi amintesc.

dormi langa mine si viseaza-ma ...
n-are rost sa-ti amintesti ce-a fost
fiindca tot ce a fost a trecut...

Iarta-mi visarea si trezeste-ma

No comments: