Thursday, November 30, 2006

perfect spot

This time I'm chasing my own dreams to catch...
This time I'm racing only for myself...

azi am gasit in mine iarasi autostrada dintre stomac si plamani pe care circul cu febrilitatea diminetii in care te trezesti si ai impresia ca totul e posibil in tine, ca o carte pe care ai scri-o singur, si crezi ca e inceputul fericirii, ca va urma mai mult, fara sa-ti dai seama ca ala e momentul, chiar atunci cand iei pixul in mana si vrei sa scrii primul cuvant pe fila goala din tine.azi i-am iubit pe toti si m-am iertat pe mine, pe mortii si vii din mine, cu mana in aer m-am abtinut sa nu scriu nimic si am tremurat pentru alegerea pe care o faci atunci cand incepi sa-ti mazgalesti paginile cu frici, indoieli, obsesii si indiferenta.

It seems the perfect spot...to lose myself
To feel again....
Would you feel my word?
More than words can say...

smile and don't say a word

Exchange my future for a priceless smile
It seems to be the perfect trade

No comments: