Thursday, November 25, 2010

amestec visele

de ceva vreme traiesc cu o frica. simt ca undeva aisbergul de sub mine se topeste, desi e tot mai frig. nustu daca de la incalzirea mea globala, de la faptul ca incalzirile, de orice fel, mai ales sufletesti s-ar putea sa-mi topeasca curaju, lupta asta continua de a fi ceva din ce mi-am propus. stai un pic, de ce mi-ar topi binele tot edificiu pe care l-am construit cand mi-a fost rau.

undeva firele din mine fac scurticircuit. undeva privirea spre viitor se incetoseaza. si n-as privi, zau ca nu m-as uita incolo, daca n-as vedea cum prezentul e ca un val care merge incolo. si eu mereu in varf. eu facand surfing pe timpul vietii.

devin compulsiva. sau eram. dar obsesiile stranse bocane de cele mai multe ori si sunetul asta e groaznic. bocane pe podeaua mintii asteia si asa prea fluide sa suporte un picior.

daca dumnezeu ne-a facut dintr-o coasta eu de ce ma simt o impletire de roci? vulcanice si luturi.

"Inima unei femei bate mai repede decat cea a unui barbat." si face mai mult zgomot.

mi-e tot mai usor sa ma asez, mi-e tot mai greu sa ma ridic.

No comments: