Saturday, August 25, 2012

"Ai fost un prost. Nu trebuia s-o visezi, trebuia s-o iubeşti."

Excesiv de melodramatica pentru o zi de vara. Poate mai bine nu spuneam nimic, zambeam doar. Ca atunci cand nu stiu ce sa zic. Si ca am pareri de rau. Nu eu trebuie sa aduc argumente pro mine. Ce toanta sunt. Te am facut sa intelegi ca iti scot ochii cand tot ce vroiam sa intelegi e ca te poti baza pe mine in multe situatii. Si ca nu mi e frica, nu ma plictiseste, nu mi se pare greu sa fiu langa tine. Si nici nu vreau rasplata. Rasplata e faptu ca ma lasi sa fiu alaturi de tine si ca iti pot oferi macar un pic de ajutor. Cum erau cainii aia care asteptau sa le atunci batu.

Poate ca vara a fost un test. Poate weekendu asta era critic pentru noi. Am intuit, niciodata nu valorific intuitiile astea. Dar mie cel mai rau din vara asta imi pare de ziua de 3-4. ca nu a fost mai lunga. a fost cea mai puternica zi, din relatia noastra. Nu din cauza lacrimilor ci pentru ca te am simtit 200% , in toata frumusetea lucrurilor pe care le simti si uraciunea lucrurilor care te obliga, te bantuie. Nu inseamna ca inainte nu te citeam nu te cunostea, nu im dadeam seama ce simt, sau nu imi spuneai totul despre tinei. Dar atunci am simtit ca totul a fost la maxim. Nu stiu sa iti descriu ce a fost pt mine in cuvinte. Am lasat sa treaca momentul ala din cauza tertelor probleme, si da, de asta imi pare cel mai rau. Poate nu ar fi schimbat cu nimic ziua de azi. Zilele urmatoare. Sau poate ca ar fi insemnt totul. Pentru mine e una din cele mai frumoase zile cu tine,alaturi de 21 iunie si seara din vama si prima ta seara aici. Iar melodramatiica maxiiim. 

As vrea sa stiu si despre tine. Mai mult decat prin mesaje sau dispute. Sincer, fara sa te gandesti la reactiile mele,. Fara problema picatului sau nu de test. fara sa iti fac promisiuni ca lucrurile o sa fie cum vrei tu.

No comments: