Sunday, August 19, 2012

departe

Atatea stele pe ceru vamii azi noapte. atatea atat de aproape si singura care conteaza stinsa. Steluta rosie de la inbox ea e.

acum 2 ani am avut parte de cel mai frumos rasarit din lume. si cel mai frumos drum pana la el. Totul a inceput ca prin vis, cu sticla aia care a plonjat cativa metri, de draci. si s-a incheiat cu baie in rasarit tremurand.   Tot ce regret e ca acum iubesc mai mult decat atunci si nu e corect. Ecuatia asta situatii x sentimente x persoane nu e buna.

Cel mai dor imi e sa aduc fericire pe chipul ei. Privirea aia n are emoticon, n are cuvinte.

De ce nu ti am spus tot ce am simtit azi noapte? habar n am uneori din doua impulsuri il aleg pe ala mai prost. Daia uneori am impresia ca sunt cea mai proasta persoana de pe lume. Daca se inventa telepatia nu mai imi incarcam cartela in fiecare luna..ce i drept.

Vorbele astea, care mie imi plac de obicei. Nu ma ajuta. Mai rau.

Ce ironie acum 2 ani mi-era frica de ce urmeaza. Acum imi e frica sa nu cumva sa se opreasca. Nu mai stiu, cand vad ca te afecteaza, imi vine sa ma opresc, si nu ma pot opri.

e gol.suna a tabla. inauntru. si telefonu asta nu ma ajuta deloc.


No comments: